Pages

Tuesday 4 April 2017

I have a brother, A wonderful young man


آپ کے ساتھ تعلق کافی عجیب ہے.جسے بیان کرنا شائد میرے لیےآسان نہیں ہے.

کچھ لوگوں کے ساتھ ہوتا ہے نا ایسا تعلق جو زمینی رشتوں سے تھوڑا اوپر ہوتا ہے؟
جب میں زبان کے آگے موجود کھائی کے باوجود کسی موضوع پر جھجک کر خاموش ہونے لگتی ہوں.یا پھر جب دوستوں جیسی بہنوں اور بہنوں سی دوستوں سے بھی کسی موضوع پر اظہار خیال سے خود کو قاصر پاتی ہوں تو میں بلا جھجک آپ سے پوچھتی ہوں "یہ کیا بدتمیزی ہے بھائی" ہم لوگ بینگ نیشن سک ہیں کیا؟___ اور آپ انتہائی سکون و اطیمنان سے چینل بدلتے ہوئے کہتے ہیں "جی آنا" آپ کو نہیں پتا ہم تھوڑے سے زیادہ سک ہیں؟ تو مجھے کہیں کسی سوال کا جواب مل جاتا ہے شائد.
اور جب میں ارد گرد موجود کسی شخص 
کو نکتہ نظر سمجھا نہیں پاتی ہوں تو مجھے کہیں نا کہیں یہ یقین امید توقع یا خوش گمانی ہوتی ہے کہ آپ سمجھ لیں گے.
ایسا کوئی غیر انسانی سپر ہیومن تعلق نہیں کہ شکوے شکایتیں نہ ہوں..ہوتی ہیں وہ بھی...لیکن وہ اس محبت سے شائد بہت چھوٹی ہوتی ہیں جو میں آپ سے کرتی ہوں.
اور پھر آپ خود ہی تو کہتے ہیں آنے میں بھائی ہوں دوست ہوں ٹیچر ہوں اور جگتیں لگانے کے لیے ہر وقت میسر ہوں. تو ایسے میں تعلق عجیب ہی ہوا نا؟ 
آپ جییں ہزاروں سال بھائی اور یہ رسمی دعا نہیں پتا ہے آپکو.
اللہ پاک آپکو صحت تندرستی عطا کرے آمین.
لمبی زندگی دے..اور دنیا کے ہر شہر میں آپکے دوست ہوا کریں وہ آپکو اپنے شہر بلایا کریں اور آپ ہمیشہ کی طرح بھابھی کو قائل کر لیا کریں... کہ دیکھیں کسی مسلمان کی دعوت ٹھکرانا مسلمان بھائی کا شیوہ نہیں.:-D 
یونہی ہستے مسکراتے رہیں.آمین
دودھو نہائیں پوتوں پھلیں کہہ نہیں سکتی...
کیونکہ دودھ کا دودھ سوڈا پینے والا موسم آ گیا ہے..اور پوتوں پھلنے کے لیے آپکو خود کو سنئیر سٹیزن تسلیم کرنا پڑے گا..جبکہ آپ تو اپنے گرینڈ چلڈرن کے ساتھ بھی کرکٹ کھیلنے کا عزم کیے ہوئے ہیں..
سو درمیانی راہ نکالتے ہیں بیوروکریٹک سی کہ ینگ مین مئے یو لو لانگ..:-D 
خوشیاں تندرستیاں محبتیں پائیں..
نوٹ: بھابھی محبتوں کی ڈیفینیشن بھائی کی اپنی ہو گی.:-D 
اور ایک ایج اور بھی حاصل ہے آپکو...
آپ میرے جگنو کے بابا ہیں..سو ہیییییپییییی والا برتھڈے بھائی.
#آنا.
Shahid Inayat

No comments:

Post a Comment